jueves, 10 de septiembre de 2009

Canción de la semana: "Las horas", de Christina Rosenvinge



Canción: Las horas
Autores: C. Rosenvinge, J. Wilms, S. Shelley
Intérprete: Christina Rosenvinge
Disco: Tu labio superior (2008)

Letra:

Esta mañana pagué el alquiler
Usa mi coche, está en el taller
cuida del gato y riega el jazmín
Y no me escribas, no pienses en mí.

Porque a solas
nadie me cuenta las horas,
soy invadida, invasora
de mi pequeño jardín.

Vuelo de noche, es mejor para mí,
llevo tus píldoras para dormir.
Si cuando vuelva aún me quieres querer,
estaré limpia, sabré lo que hacer

Porque a solas
nadie me cuenta las horas,
yo soy la dueña y señora
en mi jardín de amapolas.
El viento frío me adora,
no hay que segar, segadora
deja la hierba crecer.

There´s no need to reap, reaper let the grass grow.
There´s no need to reap, reaper let the grass grow.
There´s no need to reap, reaper let the grass grow.
There´s no need to reap, reaper let the grass grow wild.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei mola la nova secció! Sobretot aquesta cançó.
Com ha anat l'estiu? Quan volgueu quedem i fem un dedbinge (que rima amb rosenvinge).
Besets i petonicos.

Anónimo dijo...

Ara estic escoltant el disco de Travis "the man who" Ja sé que no lliga massa amb el meu estil (o amb la meva manca d'estil, vaja) però te'l recomano. Ja em diràs si t'agrada o si et sembla un dientiol.

Jordi Iglesias Sayol dijo...

Doncs aviat quedarem, aviat! :)

Me'n alegro que t'agradi la nova secció. Serà com el friki dels dijous del fotolog (quins temps...) però amb cançons xulables.

A Travis no els hi he prestat mai massa atenció, perquè tot el que he escoltat m'ha semblat nyonyu i pesat. Però si la meva kosineta favorita (fan de manolo kabezabolo) els escolta, potser sí que valen la pena!

Anónimo dijo...

Sí, sí, són molt pastelosos, però a mi em dónen bon rollete i pensava que potser a la resta dels mortals no els semblaven cursis.
Va venir ton germà diumenge a fer unes canyes i ens va dir que teníes un projecte interessant a la vista. A veure si surt. Ja ens esplicaràs. Besicos i unes quantes psests